A Mérhető Marketing Akadémia legsikeresebb előadás újra élőben,
újra gyakorlatban!
Lehet, hogy érdekel téged is:
Hogyan írhatsz ellenállhatatlan hírlevél szövegeket?
- Van olyan módszer, amivel azonnal képes leszel hatékony reklámszöveget írni?
- Amivel nem kell egy fél órát az üres lap fölött gondolkodnod?
- Amit el AKARNAK olvasni akihez szól?
- Ami miatt már követelik, hogy megrendelhessék, amit reklámozol?
Az elmúlt években kipróbáltam 13-14 különböző szövegírási modellt.
Megírtam több-ezer oldalnyi hirdetést, blog-bejegyzést, tanulmányt, weboldal-szöveget.
Volt ami jól sikerült, és volt, ami teljesen eredménytelen lett…
Mi volt a közös sikeres hírleveleimben, reklámszövegeimben???
Szívesen elmondom neked is. →
Hogyan írjak?
Mit írjak?
Mi a helyes sorrend?
Mitől olvassák végig?
Elolvassák egyáltalán?
Rövid szöveg – hosszú szöveg?
Hogyan álljak neki?
Mi legyen a tárgysorban?
Fejléc, háttér, tipográfia?
Hová kerüljön az ajánlat?
Ezeket és ezekhez hasonlókat szoktak kérdezni tőlem az ügyfeleim, amikor megtanítom őket hírlevél szöveget írni.
Bizton állíthatom, hogy NINCS olyan marketinges, vagy cégvezető, akinek ne lenne szüksége időnként hatékonyan megírni egy hirdetést, egy ajánlatot (igen, az ajánlat is marketing-szöveg!), vagy csak egy ütős üzleti levelet.
- Mi lenne, ha pontosan tudnád a legjobb forgatókönyvet és a leghatékonyabb sorrendet?
- Ha tisztában lennél vele, hogy mit írj ahhoz, hogy ne hasson tukmálásnak. Ellenkezőleg. Vágyakozzanak az olvasóid rá, hogy megvehessék a szolgáltatásodat, termékedet.
- Hogy találd meg a legeslegeslegjobb tárgysort, hogy meg is nyissák a leveleidet?
- Ha soha nem hibáznál, és a legjobb ajánlatot adnád a legjobbkor.
- Hogy úgy gondolja a konkurencia, hogy felvettél egy profi szövegírót a marketing szövegeidhez?
Ha ezt mind szeretnéd, akkor itt a lap jobb oldalán nézd meg MOST az Ellenállhatatlan hírlevél-szövegírás workshopot felvételről!
Honnan származik ez a tananyag?
3 évvel ezelőtt két hónapra átadtam a hírlevél szövegek megírását kedvenc kolléganőmnek. Biztos voltam benne, hogy kisebb hatékonysággal fognak működni először a hírleveleink, de egy másik, fontos projekt miatt nem fért bele az időmbe még ez is. Hát kerestem egy alkalmas embert…
Leültettem, és azt mondtam neki, hogy: “MÁR MA profi leszel hírlevél szövegírásban. Csinálunk egy “15 perces hírlevél szövegírási mesterkurzust” neked. Nincs több időnk erre.”
Végigmentünk a főbb pontokon. Két dolgot vettem észre:
- Felcsillant a szeme, és elmúltak a félelmei. Ki is mondta: “Ja, ilyen egyszerű? Akkor én mégiscsak fogok tudni hírleveleket írni.”
- Lemértük a hírlevél szövegeinek hatékonyságát előtte-utána. Az eredmény több mint kétszeres volt! (2,3-szoros megrendelést hozott a kézpzés után írt szöveg, az előtte írthoz képest.)
- És amivel azóta is dicsekszik: Több feliratkozót, megrendelőt hozott az Ő hírlevele, mint az enyém. (Erre azért én is büszke vagyok)
Ezt az anyagot bővítettem ki példákkal és gyakorlatokkal. Így állt össze az Ellenállhatatlan hírlevélszövegírás Workshop anyaga.
Többszörösen leteszteltem.
Akik végig mentek ezen a képzésen, minden esetben növekedett a marketing-szövegeik hatékonysága.
Akkor is, ha már előtte újságíró-szinten értettek a publikációkhoz, és akkor is, ha teljesen kezdő, amolyan kényszer-marketingesek voltak.
Tehát őszintén javasolom: Gyorsan jelentkezz erre a Workshopra. →
Ebben a formában ezt a tudásanyagot nem fogod mástól megkapni, hiszen a módszer olyan szövegírási technikákból áll, amiket én magam fejlesztettem ki, vagy olyanokból, amit megtanultam, kipróbáltam és eredményes volt, majd beillesztettem a saját szövegírás módszertanomba.
Ez a workshop a tíz részes Mérhető marketing akadémia sorozat része.
Élőben legközelebb valamikor a nyáron tartjuk meg. Tehát, ha most kihagyod, legközelebb kb. fél év múlva lesz rá lehetőséged.
(Jelentkezés itt jobb oldalon → )
One Response so far.
Ügyfeleink mondták
„Köszönöm a lehetőséget, nagyon sok hasznos információra tettem szert!”
„Már sok tanfolyamon vettem rész. Ez volt az egyik legteljesebb. Olyan ismereteket sikerült mélyíteni, amelyek eddig sokszor inkább akadályt jelentettek a tovább haladáshoz.
Sanyi rendkívül segítőkész, konstruktív, nagyon hasznos anyagot adott át.
Igyekszem minél hamarabb átültetni a gyakorlatba, amiről Sanyit boldogan fogom tájékoztatni.
Köszönöm az alkalmat!”
Pálinkás Éva
„Csak rendszerben érdemes gondolkodni!
Ma kaptunk egy keretet, ami összefogllalj a fő lépéseket, az segít elindulni és helye mederben tartani a gondolatainkat.
Ez a keret felvázolódott.”
Háló Tibor
„Érdekesen indult a képzés, és volt bennem némi ellenállás, de most, a vége előtt 5 perccel úgy gondolom, hogy balgaság lett volna kihagyni, mert mindennek a legfontosabb részét foglaltad egy érthető, áttekinthető és inspiráló rendszerbe.
Olyannyira inspirálóba, hogy rengeteg ötletet és energiát érzek magamban, úgyhogy amint hazaértem, örömmel folytatom a marketing stratégiám kidolgozását.
Látok egy utat magam előtt, ami nagyon lényeges minden vállalkozásban – és az élet minden területén. Ajánlom minden nyitott gondolkodású személynek.”
Köszönettel: Terjéki Nóra
www.csodaalga.hu
„Konkrét tervet és gyakorlati lépéseket kaptam arra, hogyan váltsam pénzre az ötleteimet, és hogyan tudom elérni a céljaimat.
A halogatás és a türelmetlenségem eddig abból fakadt, hogy nem tudtam, melyik lépést mikor tegyem meg.
A nap végére kitisztult a cégem és a saját jövőképem. Motivált és lelkes vagyok, bár kicsit fáradt.
Ezt a konzultációt mindenkinek javaslom, aki rendszerben való gondolkodás és célkitűzés előnyeit igazán ki szeretné használni és sikeresen működő vállalkozást szeretne létrehozni.
Köszönöm Sándor!”
Lakatos Zsuzsa
www.taxrevolutions.hu
„Nagyon személyre szabott és alapos konzultációt kaptam.
A kezemben van egy pontos térkép az általam állított cél eléréséhez, mindezt olyan eszközök ajánlásával, amit saját erőforrásból biztosítani tudok és nem terhel meg anyagilag.
És ez az, ami különösen tetszett a mai konzultációban.
A kidolgozott marketing eszközök és lépések lehetőségeimen belül vannak, DE!!! nagyon hatásosak!”
Köszönöm: Kata
www.muveszhaz.com
„Felülmúlta az elvárásaimat, amit a nap végére összeraktunk. Mind olyan, konkrét, végrehajtható dolog, ami – biztos vagyok benne – hogy EREDMÉNYT fog hozni!
Még az elméleti rész is olyan új nézőpontokkal AJÁNDÉKOZOTT meg, ami az önálló gondolkodáshoz és cselekvéshez baromi nagy segítség.
Konkrét volt, írtó hatékony, célratörő, és ezt mind lehet úgy is csinálni, jó hangulatban, szinte szórakozva készül el az igazán komoly munka, amiért ide jöttem!
Thank You Sándor!”
Vass Miklós
Prodomo ZRt.
Csepregi Balázs
Marketingszoftverek
„Az elkövetkezõ 3 évben ebbõl fogok élni.
Egyben láttam a folyamatot és tudtam döntést hozni, merre indulok el.”
Papp István, Hello English nyelviskola
[…] Szövegírás Workshop […]