De hová tűnt Daemon Hill?
- 2016-01-16
- By Mérhető Marketing
- Posted in Mérhető marketing blog
Palik László emlékezetes Forma 1-es kommentárja lesz mai blog-bejegyzésem szlogenje…
Feltűnt, hogy elég rég hallottál már rólam? Talán fel is merült benned, hol vannak a hírleveleim, előadásim, tréningjeim, képzéseim?
Nem vonultam vissza, nem disszidáltam (egyelőre) és nem akasztottam szögre a marketing-kabátomat.
Mindig is büszke voltam rá, hogy egyike vagyok azoknak a ritka marketing-tancásadóknak, akik gyakorlatban is dolgoznak több féle cég marketingfolyamatain.

A képen Csobota-Kis Árpád szállodaigazgatóval és Hirholcz Ákos értékesítési igazgatóval épp most kaptuk meg az aktuális marketing és értékesítési statisztikákat
Akik csinálják és kizárólag tapasztalataikat, eredményeiket tanítják. Nem csak, a könyvekből, előadásokból összeszedett, mások által otthagyott morzsákat.
2015 második felében több megtisztelő és nagyon izgalmas projektbe kezdtünk bele partnereimnél. Egyiknél másiknál kiderült, hogy jóval nagyobb lehetőségek, jóval nagyobb feladatok is vannak.
A jelenlegi legnagyobb feladatomat majd még részletesebben is be fogom mutatni. Úgy gondolom, a legtöbbet abból tanulhatsz, ha kielemzel sok-sok sikeres projektet és elkezded alkalmazni a látottakat a saját vállalkozásodban is.
Valamikor ősszel Csobota-Kis Árpád barátom a Ramada AURORA hotel frissen kinevezett igazgatója felkért, hogy találjuk meg, mit kell tennünk a marketing és értékesítési folyamatokkal.
Mondhatnám, hogy hiányosságokat találtunk, de ezt a nézőpontot nem szeretem.
Rengeteg lehetőséget fedeztünk fel a marketing folyamatokban.
Mostanra ott tartunk, hogy egészen március végéig MINDEN HÉTVÉGE telt-házas.
Igen, a Balaton parton, igen szezonon kívül, igen egy 209 szobás szállodában.
Miközben az ügyfél visszajelzések, értékelések (Tudod több helyen is lehet szavazni a szállodákra.) átlagosan több mint egy ponttal nőttek.
Kíváncsi vagy rá, hogy csináltuk, ilyen rövid idő alatt?
- Azt gondolod, nálam van a marketing-varázspálca és minden ügyfelemnél csak suhintok egyet?
- Vagy megvan az a két dolog, ami bárkinél eredményt hoz?
Elvekben lehetne ilyen, de gyakorlatban ez kevés. Az általánosítás, a tucat-megoldások, a könyvszagú sablon marketing nem működik. Vagy nem mindig.
Mit tegyünk?
Az első és legfontosabb, hogy 100% biztonsággal, pontossággal mérd fel a vállalkozás jelenlegi helyzetét. Bogozd ki, becsüld fel, és keresd meg a hiányosságokat.
SOSE tedd fel ezt a kérdést: MIÉRT NEM VOLT EZ EDDIG????
Ez csak megállítania.
Helyette azt kérdezd: HOGYAN CSINÁLJUK?
Ez a jövőt építi.
A felbecsléshez van egy jó kis előadásom, munkafüzettel, hallgasd meg, csináld meg, vagy hívj, hogy segítsek benne!
Az Aurora sztori folytatását pedig hamarosan megosztom veled.
Ha személyesen is meg szeretnéd nézni, meglátogatnál minket Balatonalmádiban, akkor pedig írj egy e-mailt, keresünk neked egy szobát a Balaton legszebb panorámájával.
Ügyfeleink mondták
„Köszönöm a lehetőséget, nagyon sok hasznos információra tettem szert!”
„Már sok tanfolyamon vettem rész. Ez volt az egyik legteljesebb. Olyan ismereteket sikerült mélyíteni, amelyek eddig sokszor inkább akadályt jelentettek a tovább haladáshoz.
Sanyi rendkívül segítőkész, konstruktív, nagyon hasznos anyagot adott át.
Igyekszem minél hamarabb átültetni a gyakorlatba, amiről Sanyit boldogan fogom tájékoztatni.
Köszönöm az alkalmat!”
Pálinkás Éva
„Csak rendszerben érdemes gondolkodni!
Ma kaptunk egy keretet, ami összefogllalj a fő lépéseket, az segít elindulni és helye mederben tartani a gondolatainkat.
Ez a keret felvázolódott.”
Háló Tibor
„Érdekesen indult a képzés, és volt bennem némi ellenállás, de most, a vége előtt 5 perccel úgy gondolom, hogy balgaság lett volna kihagyni, mert mindennek a legfontosabb részét foglaltad egy érthető, áttekinthető és inspiráló rendszerbe.
Olyannyira inspirálóba, hogy rengeteg ötletet és energiát érzek magamban, úgyhogy amint hazaértem, örömmel folytatom a marketing stratégiám kidolgozását.
Látok egy utat magam előtt, ami nagyon lényeges minden vállalkozásban – és az élet minden területén. Ajánlom minden nyitott gondolkodású személynek.”
Köszönettel: Terjéki Nóra
www.csodaalga.hu
„Konkrét tervet és gyakorlati lépéseket kaptam arra, hogyan váltsam pénzre az ötleteimet, és hogyan tudom elérni a céljaimat.
A halogatás és a türelmetlenségem eddig abból fakadt, hogy nem tudtam, melyik lépést mikor tegyem meg.
A nap végére kitisztult a cégem és a saját jövőképem. Motivált és lelkes vagyok, bár kicsit fáradt.
Ezt a konzultációt mindenkinek javaslom, aki rendszerben való gondolkodás és célkitűzés előnyeit igazán ki szeretné használni és sikeresen működő vállalkozást szeretne létrehozni.
Köszönöm Sándor!”
Lakatos Zsuzsa
www.taxrevolutions.hu
„Nagyon személyre szabott és alapos konzultációt kaptam.
A kezemben van egy pontos térkép az általam állított cél eléréséhez, mindezt olyan eszközök ajánlásával, amit saját erőforrásból biztosítani tudok és nem terhel meg anyagilag.
És ez az, ami különösen tetszett a mai konzultációban.
A kidolgozott marketing eszközök és lépések lehetőségeimen belül vannak, DE!!! nagyon hatásosak!”
Köszönöm: Kata
www.muveszhaz.com
„Felülmúlta az elvárásaimat, amit a nap végére összeraktunk. Mind olyan, konkrét, végrehajtható dolog, ami – biztos vagyok benne – hogy EREDMÉNYT fog hozni!
Még az elméleti rész is olyan új nézőpontokkal AJÁNDÉKOZOTT meg, ami az önálló gondolkodáshoz és cselekvéshez baromi nagy segítség.
Konkrét volt, írtó hatékony, célratörő, és ezt mind lehet úgy is csinálni, jó hangulatban, szinte szórakozva készül el az igazán komoly munka, amiért ide jöttem!
Thank You Sándor!”
Vass Miklós
Prodomo ZRt.
Csepregi Balázs
Marketingszoftverek
„Az elkövetkezõ 3 évben ebbõl fogok élni.
Egyben láttam a folyamatot és tudtam döntést hozni, merre indulok el.”
Papp István, Hello English nyelviskola
You must be logged in to post a comment.