Mérhető marketing kézikönyv letöltés

   
     .
Tap To Call

98%-os megnyitási arány – A legújabb marketing-eszköz.

Mostanában ritkán jelentkezem Marketing-megmondóként.

Saját projektjeimen dolgozom, egy kicsit más területen (konkrétan a tengerparton Krk szigeten), és csak néhány régi ügyfelemnek segítek személyes konzultációban.

Most viszont egy olyan eszközt, olyan lehetőséget találtam, amit úgy gondoltam, közzé kell tennem!

Az első kiküldött e-mail hírlevelemnél, vagy 17 évvel ezelőtt volt ez az érzés…

Olyan számokat, adatokat látok, amire még nem volt példa…

És sajnos azt gondolom, csak néhány hétig, hónapig lehet hasonló eredményt elérni. Aztán az első fecskék is bekerülnek az egyre növekvő reklámzajba.

Egy két adat, hogy tudd, minek is örülök ennyire!

A kiküldött üzenetek megtekintési aránya: 98.06%

e-mailnél a legtöbb esetben 10%-nak is örülünk.

Az átkattintás a kiküldött linkekre: 5-40%-ig

érted, ugye? 100 kiküldött üzenetből 40-en átmennek a weboldalra!

Elért emberek száma: 132.111

Ebből videó megtekintés: 44.844

Adatbázis mérete (követők száma) a kezdeteknél: 1043

Adatbázis mérete (követők száma) 4 nap után: 2051

(duplázódott, de még messze nincs vége!)

hirdetésre költött összeg: 1341 Ft

(szerintem ezt is felesleges volt)

Egyéb költségek: 10 dollár előfizetői díj.

Vásárlások:

Bár ez a legfontosabb mérőszám, de erre még nincs konkrét adatom, túl friss, túl gyors a dolog. 20-30 konkrét érdeklődő van és 1-2 valós foglalás eddig.

Mi okozta ezeket az e-mail marketinghez szokott szemek számára felfoghatatlan számokat?

Elárulom a neve: Messenger Chatbot

Egyfajta mesterséges intelligencia, vagy hívjuk csak marketing-automatizmusnak egy merőben új kommunikációs felületen.

A technikai lehetőség már hónapok óta adott. Néhány használják is. Viszont még annyira kevéssé elterjedt, vagy aki használja, annyira csak a minimumot hozza ki belőle, hogy biztos vagyok benne, egy rövid ideig itt van neked is a nagy lehetőség a marketing eredményeid megduplázására!

Mi ez?

A Facebook messengeren keresztül kiküldött automatikus üzenetküldő rendszer. Ha szeretnéd képet küld, linket vagy kérdést tesz fel, esetleg a válasz alapján újabb kérdést vagy választ ad az ügyfélnek.

Bonyolult a beüzemelése?

NEM! Tervezd meg, hogy mit szeretnél kommunikálni, az egész folyamatot. Ha ez megvan, akkor 1-2 óra alatt elindíthatod a kampányodat!

Kell hozzá programozó?

El tudok képzelni olyan felhasználást, amihez kell. De szerencsére az esetek 99%-ára bőven elegendő, amit  a meglévő szoftverek tudnak.

Hogyan álljak neki?

Regisztrálj be valamelyik szolgáltatóhoz (Manychat, Chatfuel). Ismerkedj meg a rendszerrel és bátran állj neki a használatának! De előtte legyen egy terved, mire használod és hogyan!

Sanyi, Te el akarod adni ezt nekem?

Nem. Sőt jutalékom sincs abból, ha valamelyik fizetős rendszert szeretnéd használni.

De nézzük a konkrét esettanulmányt.

Szerintem ebből tanulhatsz a legtöbbet.

Egyik facebook oldalunkon elindítottunk egy játékot.

https://web.facebook.com/krk.tips/

A játék lényege, hogy nézd végig a videót és írd a videó alá hozzászólásban, hogy melyik programlehetőség az, amit nem hagynál ki semmiképpen sem, ha Krk szigeten járnál.

És innentől jön a varázslat.

A facebook posztot összekötöttük a Manychat rendszerrel, ami automatikusan üzenetet küld a facebook messengeren keresztül azoknak, akik hozzászóltak.

Összesen 19 barátságos üzenetet.

  • Először megkérjük, hogy az oldal lájkolásával kövesse az eseményeket. (Innen az 1000 új követő 2 nap alatt)
  • Megkérdezzük tőle egyesével, hogy melyik programot szeretné/nem szeretné
    (Felmérés, amiből tudjuk, melyik szolgáltatást kell fejleszteni, mire van igény)
  • Elmondjuk neki, hogy minden 200 hozzászóló után sorsolunk, tehát érdemes lenne neki megosztani, továbbküldeni a videót, hogy növelje a nyerési esélyeit.
    (Innen a 132.111 elért ember és a 42.844 videó megtekintés.)
  • Felajánlunk neki egy kedvezményes szállást.
    (Innen a szállás érdeklődőink, foglalásaink nagy része.)
  • Bemutatjuk neki a következő programunkat.
    (Pünkösdi gasztro túra Krk szigeten)
  • Elküldünk 1-1 képet újra és újra felhívva a figyelmét a gyönyörű szigetünkre és a remek programokra, szállásokra.

Mennyi idő volt ezt az egészet összehozni?

Először is köszönöm Baranyi Gábor segítségét. 2-3 óra alatt elkészült az egész rendszer.

Az első 200 hozzászóló nagyjából 16 óra alatt jött össze.

A következő 200 40 perc alatt.

A következőhöz kellett 3 óra.

Most, 2 nap után 986-nál tartunk. Hamarosan sorsoljunk a következő nyereményt és haladunk a 2000-es szám, a fődíj sorsolása felé.

Kattints ide, és nézd meg élőben, hogy működik a legfrissebb, legerősebb marketing eszköz 2017-ben!

https://web.facebook.com/krk.tips/videos/630293880513970/

Ha pedig szeretnél segítségek kérni a rendszer megtervezésében vagy a technikai megvalósításban, ne habozz írni egy e-mailt nekem vagy felhívni!

2 óra alatt skypeos konzultációban, vagy akár egy személyes találkozással összedobjuk a Te rendszeredet is! Vagy pedig összehozlak a legjobb szakemberekkel, akik segítenek a megvalósításban.

EZ A WEBLAP SÜTIKET (COOKIE) HASZNÁL. AMENNYIBEN FOLYTATOD A WEBLAP OLVASÁSÁT, EZZEL HOZZÁJÁRULSZ A SÜTIK HASZNÁLATÁHOZ. Több infót kérek

Amennyiben engedélyezi a "sütiket" a weboldalunk sokkal személyre szabottan tudja Önt kiszolgálni. A sütik olyan kis -szabványos- kódrészletek, amiket a weboldal az Ön böngészőjébe küld, amit a böngészője el fog tárolni. A weboldalunk ezeknek a sütiknek a visszaolvasásával fogja tudni felmérni, hogy egy-egy böngészőben járt-e már egy adott oldalon. Ez a hozzájárulás az Ön részéről egy technikai segítség a weboldal fejlesztői felé, hogy a lehető legjobb élményhez juttassák Önt a weboldalunk látogatása során. A legtöbb weboldalon vannak olyan tartalmi elemek, amiket a sütik engedélyezése nélkül nem is tudunk megjeleníteni. Tehát kérjük, hogy kattintson az "elfogadom" gombra.

Bezárás