Mérhető marketing kézikönyv letöltés

   
     .
Tap To Call

Százból 100 vevő lesz

Lehetséges ez?
100 tárgyalásból 100 vevő?

Egy pár évvel ezelőtt olyan eredményt értem el, amire én sem számítottam.

Előtte is azt gondoltam, hogy hatékonyan tárgyalok, de ez a szám és ez a módszer minden várakozásomat felülmúlta.

  • 100 ügyféllel tárgyaltam a saját, webes szolgáltatásaink eladásáról.
  • 98 aláírta a megrendelést.
  • a maradék kettő pedig később megkeresett és rendelt valami kisebb szolgáltatást.

Tehát az eredmény 100 tárgyalásból 100 vevő.

Mi ez a csodálatos módszer?

Elárulom: Nem volt teljesen tudatos, és én is csodálkoztam, hogy ennyire egyszerű az egész. Sőt nem is akartam elhinni először, de végül a számok meggyőztek.

A tárgyalás menete:

  • Kávé, rövid beszélgetés.
  • Elővettem egy űrlapot, amin az összes szolgáltatásunk szerepelt.
  • Felírtam a tetejére, a cég adatait.
  • Kötetlen beszélgetés közben végigmentem az űralap pontjain és megkérdeztem, hogy szeretné-e a saját weboldalára?
  • Általában több ponton is lebeszéltem, hogy azt ne rendelje meg. „Szerintem az izgő-mozgó flash-es nyitóoldal semmivel sem növeli a weboldal hatékonyságát, sőt inkább megállítja és ezzel elzavarhatja az érdeklődőt. Felesleges pénzkidobás lenne.” vagy „a bolt belsejének 3D-s ábrázolása, nagy ötlet, de árban sokkal többe kerülne, mint amit bevételben hozna. Sőt lehet, hogy bonyolítaná is a navigálást” stb…
  • Végül, amikor már minden részletet megbeszéltünk, összeadtam és ráírtam az árat, aláírtam, és átadtam az ügyfélnek az így már kész szerződést.
  • Ugye nem mondhatta azt, hogy nem kéri, hiszen épp az előbb beszéltük meg a részleteket. Csak azokat vettük bele, amit ő szeretett volna.
  • Itt volt egy fontos pont: Csendben kellett maradnom, amíg megemésztette, átgondolta.
  • Ha áron akart alkudni, akkor visszakértem és megkérdeztem: „Akkor melyik részét vegyük ki belőle?”

Az eredmény: 100-ból 100.

Tehát a nyerő képlet:

  • Kérdezd meg mit szeretne!

  • Add neki azt, amit szeretne!

Ugye milyen egyszerű? Meg tudod így csinálni a saját szolgáltatásaiddal, termékeiddel?

Na jó, elárulom a titkos összetevőt is.

Ugye valami titkos összetevőnek mindig kell lenni, különben nem lehetne ilyen eredményt elérni.

A titkos összetevő az előkészítésben (is) rejlett. Valójában több év munka volt. Mit tettem, hogyan készítettem ezt elő?

Folyamatosan feljegyeztünk  MINDEN ügyfél-igényt.

Folyamatosan megkérdeztük, mi a legfontosabb ügyfeleink számára.

Folyamatosan felmértük, milyen problémákra keresnek megoldást.

Folyamatosan felmértük, hogy miért választottak minket.

Folyamatosan FELMÉRTÜNK!

Ugyanazt a képletet alkalmaztuk a marketingben is:

Megkérdeztük mit szeretnének

red grunge arrowFelmérések

Azt szolgáltattuk, amit szeretnének.

red grunge arrowTermékfejlesztés.

Így mindig az szerepelt azon a bizonyos értékesítési űrlapon, amiről biztosan tudtam, hogy erre van szüksége ügyfeleimnek!

Most elárultam a titkos összetevőt. Ráadásul pedig eldöntöttem, meg is tanítom neked, hogyan használd, hogyan érj el erdményeket vele.

 

Gyors kattintás, és máris gyakorlatban is megtapasztalhatod a titkos összetevőt:

„Mi van a vevőid fejében?”

 

 

EZ A WEBLAP SÜTIKET (COOKIE) HASZNÁL. AMENNYIBEN FOLYTATOD A WEBLAP OLVASÁSÁT, EZZEL HOZZÁJÁRULSZ A SÜTIK HASZNÁLATÁHOZ. Több infót kérek

Amennyiben engedélyezi a "sütiket" a weboldalunk sokkal személyre szabottan tudja Önt kiszolgálni. A sütik olyan kis -szabványos- kódrészletek, amiket a weboldal az Ön böngészőjébe küld, amit a böngészője el fog tárolni. A weboldalunk ezeknek a sütiknek a visszaolvasásával fogja tudni felmérni, hogy egy-egy böngészőben járt-e már egy adott oldalon. Ez a hozzájárulás az Ön részéről egy technikai segítség a weboldal fejlesztői felé, hogy a lehető legjobb élményhez juttassák Önt a weboldalunk látogatása során. A legtöbb weboldalon vannak olyan tartalmi elemek, amiket a sütik engedélyezése nélkül nem is tudunk megjeleníteni. Tehát kérjük, hogy kattintson az "elfogadom" gombra.

Bezárás