Mit és hogyan írjak?
- 2014-02-09
- By Mérhető Marketing
- Posted in Mérhető marketing blog
Az utóbbi hetekben annyit Internet-markerting képzést tartottam, hogy gondolhatnád, áttértem a marketingnek erre, az amúgy nagyon fontos, ágazatára.
De nem. (ahogy Johny Gold mondta volna.. 🙂 )
Az internetes képzések közben is felmerült, hogy OK, weboldal, OK facebook, OK hírlevél, de:
MIT ÉS HOGYAN ÍRJAK?
Adnék két nagyon egyszerű de hatásos szempontot.
1. Amikor hírlevelet írok, először végiggondolom a miérteket!
- Miért írom ezt a levelet (Vagy bármilyen reklámszöveget?)
- Kapcsolódok valamihez? Előzménye volt? Folytatása lesz?
- Mit akarok elérni vele? Soha, soha soha, soha nem fektetek energiát reklámba, hírlevélbe „csak úgy”, meg azért mert eljött az ideje, vagy mert ma olcsóbb a hirdetés az újságban.
Gondolkodj rendszerben!
2. Kinek írod a hírlevelet vagy reklám szöveget?
- A „mindenkinek” nem jó válasz!
- Megvan pontosan a célcsoport? Akikhez szólni szeretnél?
- Túl egyszerűnek hangzik, de: Gondold bele magad a leendő vevőid szerepébe! Ki Ő pontosan?
- 32 éves szőke háztartásbeli, kis törpe uszkárral és műkörömmel?
- Épp nyugdíj előtt álló nagyvállalkozó, akinek a legnagyobb gondja az, hogy a gyermekei nem akarják folytatnia vállalkozását? Mi a hobbija? Vadászni szokott? Horgászni? Mi jellemző rá leginkább?
- Fiatal start-up cég vezetője, aki keni vágja a technikai újdonságokat és a ha leesik a hó, letölt egy hólapát applikációt a tabletjére?
Ugye, hogy mindegyikhez másként kell szólnod? Mások a problémáik, mások az érdeklődésük, de még szókincsük is.
Ezek után elhiszed nekem, hogy
hiába is vársz tuuuuttttttti tippeket arra, hogy mi a legmenőbb hírlevél-szöveg?
Most, hogy belegondoltad magad az Ő helyébe, írj olyan szöveget, ami érdekelni fogja. Pont azt a néhány szót, ami Őt fogja meg.
Találd meg a legrövidebb utat az ügyfélhez!
Ha ez megvan, a többi már csak technikai részletkérdés.
>>> Arról pedig ebből az előadásomból tanulhatsz. <<<
Ügyfeleink mondták
„Köszönöm a lehetőséget, nagyon sok hasznos információra tettem szert!”
„Már sok tanfolyamon vettem rész. Ez volt az egyik legteljesebb. Olyan ismereteket sikerült mélyíteni, amelyek eddig sokszor inkább akadályt jelentettek a tovább haladáshoz.
Sanyi rendkívül segítőkész, konstruktív, nagyon hasznos anyagot adott át.
Igyekszem minél hamarabb átültetni a gyakorlatba, amiről Sanyit boldogan fogom tájékoztatni.
Köszönöm az alkalmat!”
Pálinkás Éva
„Csak rendszerben érdemes gondolkodni!
Ma kaptunk egy keretet, ami összefogllalj a fő lépéseket, az segít elindulni és helye mederben tartani a gondolatainkat.
Ez a keret felvázolódott.”
Háló Tibor
„Érdekesen indult a képzés, és volt bennem némi ellenállás, de most, a vége előtt 5 perccel úgy gondolom, hogy balgaság lett volna kihagyni, mert mindennek a legfontosabb részét foglaltad egy érthető, áttekinthető és inspiráló rendszerbe.
Olyannyira inspirálóba, hogy rengeteg ötletet és energiát érzek magamban, úgyhogy amint hazaértem, örömmel folytatom a marketing stratégiám kidolgozását.
Látok egy utat magam előtt, ami nagyon lényeges minden vállalkozásban – és az élet minden területén. Ajánlom minden nyitott gondolkodású személynek.”
Köszönettel: Terjéki Nóra
www.csodaalga.hu
„Konkrét tervet és gyakorlati lépéseket kaptam arra, hogyan váltsam pénzre az ötleteimet, és hogyan tudom elérni a céljaimat.
A halogatás és a türelmetlenségem eddig abból fakadt, hogy nem tudtam, melyik lépést mikor tegyem meg.
A nap végére kitisztult a cégem és a saját jövőképem. Motivált és lelkes vagyok, bár kicsit fáradt.
Ezt a konzultációt mindenkinek javaslom, aki rendszerben való gondolkodás és célkitűzés előnyeit igazán ki szeretné használni és sikeresen működő vállalkozást szeretne létrehozni.
Köszönöm Sándor!”
Lakatos Zsuzsa
www.taxrevolutions.hu
„Nagyon személyre szabott és alapos konzultációt kaptam.
A kezemben van egy pontos térkép az általam állított cél eléréséhez, mindezt olyan eszközök ajánlásával, amit saját erőforrásból biztosítani tudok és nem terhel meg anyagilag.
És ez az, ami különösen tetszett a mai konzultációban.
A kidolgozott marketing eszközök és lépések lehetőségeimen belül vannak, DE!!! nagyon hatásosak!”
Köszönöm: Kata
www.muveszhaz.com
„Felülmúlta az elvárásaimat, amit a nap végére összeraktunk. Mind olyan, konkrét, végrehajtható dolog, ami – biztos vagyok benne – hogy EREDMÉNYT fog hozni!
Még az elméleti rész is olyan új nézőpontokkal AJÁNDÉKOZOTT meg, ami az önálló gondolkodáshoz és cselekvéshez baromi nagy segítség.
Konkrét volt, írtó hatékony, célratörő, és ezt mind lehet úgy is csinálni, jó hangulatban, szinte szórakozva készül el az igazán komoly munka, amiért ide jöttem!
Thank You Sándor!”
Vass Miklós
Prodomo ZRt.
Csepregi Balázs
Marketingszoftverek
„Az elkövetkezõ 3 évben ebbõl fogok élni.
Egyben láttam a folyamatot és tudtam döntést hozni, merre indulok el.”
Papp István, Hello English nyelviskola