Mi a fontosabb az út vagy a cél?
- 2015-03-10
- By Mérhető Marketing
- Posted in Mérhető marketing blog
A saját álmaidat valósítod meg, vagy valaki másét?
Nem bűn az sem, vagy ügyefogyottság, ha alkalmazottként dolgozol, de amikor reggel felkelsz és elindulsz dolgozni, lelkes vagy, hogy haladhatsz a céljaid felé?
Mi volt előbb a tyúk vagy a tojás?
Mi fontosabb, az elérendő cél, vagy az út amit megteszünk addig amíg elérjük azt?
Megmondom őszintén a „titok” a „vonzás törvénye” és hasonló bestsellerektől feláll a szőr a hátamon.
„Képzeld el és majd bevonzod magadhoz!” – a lusta emberek filozófiája.
És ismersz csak egyetlenegy sikeres és lusta embert?
Félreértés ne essék: Tűzd ki a célt, és tervezd meg pontosan, hogy mit szeretnél elérni!
Tudod azt a valamit ami miatt képes vagy korán kelni, későn feküdni, és még a hétvégi lustálkodást is munkával és tervezéssel tölteni…
Egy biztos: Amíg ez nincs meg, „bevonzani” sem fogod tudni. 🙂
A saját célnak, olyan erősnek kell lennie, hogy mikor kételkedni kezdesz magadban, átlendítsen minden akadályon, és tovább vigyen előre!
Igen ez az első lépés, az álmaid megvalósítása felé, megtalálni és tisztán megfogalmazni azt a célt, azt a miért-et amiért a végsőkig is kitartasz!
Erre két módszert is alkalmazhatsz:
Az első, hogy leülsz, és felírod a jövőképedet, hogy mikor eléred azt a bizonyos célt, eredményt, akkor mi lesz körülötted…
A második, hogy leülsz valakivel aki segít hogy tisztázhasd magadban az igazi célt, hogy ez mit is jelent a számodra, és milyen változást hozna, milyen eredménye lenne az életedben.
Ha nem megy elsőre, nyugi, sokan vagyunk ezzel így.
Vannak pillanatok mikor nagyon tisztán látjuk, de ha nem tudatosítjuk magunkban nem látjuk nap mint nap, akkor bizony halványodhat, vagy a körülmények áldozata lesz. Lejjebb és lejjebb adunk belőle….
Ha már meg van a saját miért-ed, a saját célod, akkor már csak az utat kell felépíteni hozzá.
A terv nélküli cél, mindig csak vágy marad
Ez egy remek mondat, a kis herceg írójának tollából.
Továbbgondolva, megkapjuk az én egyik mániámat:
a cég marketing-stratégiájának a tulajdonos álmai megvalósításához kell létrehozni az áramlásokat.
Így a kreátor szándékai és a hozzá megtervezett folyamatok egyesített erővel, bármekkora célt képesek elérni.
Nézd meg erről ingyenes webináriumomat!
Itt tudsz jelentkezni.
Marketing stratégiák egy merőben új nézőpontból.
Ügyfeleink mondták
„Köszönöm a lehetőséget, nagyon sok hasznos információra tettem szert!”
„Már sok tanfolyamon vettem rész. Ez volt az egyik legteljesebb. Olyan ismereteket sikerült mélyíteni, amelyek eddig sokszor inkább akadályt jelentettek a tovább haladáshoz.
Sanyi rendkívül segítőkész, konstruktív, nagyon hasznos anyagot adott át.
Igyekszem minél hamarabb átültetni a gyakorlatba, amiről Sanyit boldogan fogom tájékoztatni.
Köszönöm az alkalmat!”
Pálinkás Éva
„Csak rendszerben érdemes gondolkodni!
Ma kaptunk egy keretet, ami összefogllalj a fő lépéseket, az segít elindulni és helye mederben tartani a gondolatainkat.
Ez a keret felvázolódott.”
Háló Tibor
„Érdekesen indult a képzés, és volt bennem némi ellenállás, de most, a vége előtt 5 perccel úgy gondolom, hogy balgaság lett volna kihagyni, mert mindennek a legfontosabb részét foglaltad egy érthető, áttekinthető és inspiráló rendszerbe.
Olyannyira inspirálóba, hogy rengeteg ötletet és energiát érzek magamban, úgyhogy amint hazaértem, örömmel folytatom a marketing stratégiám kidolgozását.
Látok egy utat magam előtt, ami nagyon lényeges minden vállalkozásban – és az élet minden területén. Ajánlom minden nyitott gondolkodású személynek.”
Köszönettel: Terjéki Nóra
www.csodaalga.hu
„Konkrét tervet és gyakorlati lépéseket kaptam arra, hogyan váltsam pénzre az ötleteimet, és hogyan tudom elérni a céljaimat.
A halogatás és a türelmetlenségem eddig abból fakadt, hogy nem tudtam, melyik lépést mikor tegyem meg.
A nap végére kitisztult a cégem és a saját jövőképem. Motivált és lelkes vagyok, bár kicsit fáradt.
Ezt a konzultációt mindenkinek javaslom, aki rendszerben való gondolkodás és célkitűzés előnyeit igazán ki szeretné használni és sikeresen működő vállalkozást szeretne létrehozni.
Köszönöm Sándor!”
Lakatos Zsuzsa
www.taxrevolutions.hu
„Nagyon személyre szabott és alapos konzultációt kaptam.
A kezemben van egy pontos térkép az általam állított cél eléréséhez, mindezt olyan eszközök ajánlásával, amit saját erőforrásból biztosítani tudok és nem terhel meg anyagilag.
És ez az, ami különösen tetszett a mai konzultációban.
A kidolgozott marketing eszközök és lépések lehetőségeimen belül vannak, DE!!! nagyon hatásosak!”
Köszönöm: Kata
www.muveszhaz.com
„Felülmúlta az elvárásaimat, amit a nap végére összeraktunk. Mind olyan, konkrét, végrehajtható dolog, ami – biztos vagyok benne – hogy EREDMÉNYT fog hozni!
Még az elméleti rész is olyan új nézőpontokkal AJÁNDÉKOZOTT meg, ami az önálló gondolkodáshoz és cselekvéshez baromi nagy segítség.
Konkrét volt, írtó hatékony, célratörő, és ezt mind lehet úgy is csinálni, jó hangulatban, szinte szórakozva készül el az igazán komoly munka, amiért ide jöttem!
Thank You Sándor!”
Vass Miklós
Prodomo ZRt.
Csepregi Balázs
Marketingszoftverek
„Az elkövetkezõ 3 évben ebbõl fogok élni.
Egyben láttam a folyamatot és tudtam döntést hozni, merre indulok el.”
Papp István, Hello English nyelviskola
You must be logged in to post a comment.