Mérhető marketing kézikönyv letöltés

   
     .
Tap To Call

Hová lett a 738?

Tegnapi bejegyzésemre szeretném leírni a megoldást.

A Facebook oldalamon volt néhány nagyon találó tipp, de nézzük csak, mit gondoltam én megoldásnak a statisztikák alapján?

Tehát miről is beszélgetünk?

Webáruház, ahol:

  1. Landing page (hírlevélből kattintottak át): 1400 látogató.
  2. “Igen, szeretnék…” oldal: 800-an rákattintottak.
  3. Kosárba gombot megnyomta: 720
  4. Regisztrálj, add meg az adataidat oldal: 430
  5. Szállítási információk: 370
  6. Megrendelés véglegesítése62
    (Ajjajj… Hová lettek a vevőink?)

A legfontosabb nézőpont:

A TÉNYEK makacs dolgok.

Azért is hívjuk őket tényeknek, ugyebár.

Hol lehet a gond? Min kell változtatni, hogy ne veszítsük el ezt  a 738 vásárlót?

Azt feltételezhetjük, hogy kell nekik a termék. Azt is látom, hogy az árral nem volt nagy gond, hiszen alig 10%-ot veszítettünk.

4. pont: Regisztráció. 40% veszteség.

Pedig már tudják az árat. Valamit ki kéne találni, hogy NE kelljen regisztrálni. (gondolj, gondolj, micimackó)

Megoldási javaslat:  A látogatók nagy része hírlevélből jött. Ráadásul regisztrált felhasználók, akiknek tudjuk  nevét, címét. El kellene érni, hogy az egész megrendelési folyamatot egyetlen kattintásra egyszerűsítsük le.

Valahogy így lenne ideális:

  • „Igen szeretném a ….”-ra kattint a látogató.
  • „Köszönjük, hogy megrendelte. Az alábbi címre fogjuk kiszállítani Önnek. Kérem ellenőrízze, hogy stimmel-e minden adat, és szükség szerint egészítse ki. Természetesen egyetlen gomb nyomással le is állíthatja megrendelését”
Ez az ideális megoldás, de a webáruházak sajátosságai miatt nem mindig lehet ilyen egyszerűen megoldani egy megrendelés kezelését. Már az is sokkal jobb, ha a regisztráltaknak nem kell újra regisztrálniuk. Ezt viszont szinte minden webáruház szoftver kezeli.

6. pont: Megrendelés véglegesítése:

Itt tűnik el a legtöbb vevő. Ezt a pontot dobjuk ki a francba! Miért nem elég kiválasztani a kiszállítás módját? Miért kell még egyszer véglegesíteni? Főleg, ha emiatt oszthatjuk tízzel a bevételeket.

Meg is lennénk. De mielőtt azt hinnénk, hogy feltaláltuk a spanyolviaszt:

TESZTELÉS!

Mert mi van akkor, ha a szállítási költségek miatt hagyták abba, csak kattintottak még egyet?

Vagy mi van, ha bármelyik megoldásban hibás volt a következtetés?

Bizonyosak csak az első teszteredmények után leszünk.

Az egyik legfontosabb marketing hiba (A top 10-ben nálam!):

Amikor tudom a tutit!

Emiatt szoktak elmaradni a kezdeti tesztek és emiatt marad el a bevételek jó része.

Ezt a példát már nem fogom még egyszer kifejteni az Internet-Marketing Workshopon!

Még van néhány helyünk, jelentkezz gyorsan, hiszen végre rávettem magam, hogy elmondjam neked azt, amit az elmúlt 17 éves internetes, webes, marketing es tapasztalataiból leszűrtam.

Az On-line marketing lényegét, eszenciáját fogom átadni neked 29-én délután.

Hogy eredményesebb legyél.

Itt tudsz jelentkezni:
Internet marketing Workshop

EZ A WEBLAP SÜTIKET (COOKIE) HASZNÁL. AMENNYIBEN FOLYTATOD A WEBLAP OLVASÁSÁT, EZZEL HOZZÁJÁRULSZ A SÜTIK HASZNÁLATÁHOZ. Több infót kérek

Amennyiben engedélyezi a "sütiket" a weboldalunk sokkal személyre szabottan tudja Önt kiszolgálni. A sütik olyan kis -szabványos- kódrészletek, amiket a weboldal az Ön böngészőjébe küld, amit a böngészője el fog tárolni. A weboldalunk ezeknek a sütiknek a visszaolvasásával fogja tudni felmérni, hogy egy-egy böngészőben járt-e már egy adott oldalon. Ez a hozzájárulás az Ön részéről egy technikai segítség a weboldal fejlesztői felé, hogy a lehető legjobb élményhez juttassák Önt a weboldalunk látogatása során. A legtöbb weboldalon vannak olyan tartalmi elemek, amiket a sütik engedélyezése nélkül nem is tudunk megjeleníteni. Tehát kérjük, hogy kattintson az "elfogadom" gombra.

Bezárás