Mérhető marketing kézikönyv letöltés

   
     .
Tap To Call

Egy kampány összeállításának lépései

Hírlevél, weboldal, média-kampány, hirdetés, facebook, ajánlás, vevőkövetés, …

Melyikkel kezdjük, mi a helyes sorrend?Felmérések

Amikor egy marketing kampány összeállítását tervezem, mindig ezen az egyszerű lépéssoron megyek végig.

Kíváncsi vagy rá?

0. pont: Mi a cél?

Ez mindennél fontosabb. Miért is csinálom ezt az egészet? Eladás növelés? Kosárérték emelés? Feliratkozó gyűjtés? Márka ismertség növelés? Döntsd el, mielőtt nekiállsz!

1. pont: Célcsoport kiválasztás.

Figyelem! NEM egy demográfiai adatra vagyok kíváncsi!

Kik azok az emberek, akikhez szólni szeretnénk?

Van egy trükköm a célcsoport kiválasztására:
„Mi van a fejükben saját magukról?”

Egy példa:
Célcsoport: KKV-cégvezetők.
NEM JÓ! Most őszintétn, gondoltál már úgy magadra, hogy „De jó, én KKV cégvezető vagyok!”

Szűkíts! Mondjuk legyen:

  • 10 fő alatti építőipari cégek tulajdonosai Kelet-Magyarországon.
  • Élelmiszer kiskereskedők, aki maga áll a pult mögött.
  • Vegyipari gyártó cégek marketing vezetői.

Ezek olyan csoportok, amiknél be tudják magukat azonosítani, akikhez szólni szeretnél.

2. Felmérés.

red grunge arrowTudd meg, mik a problémáik, mi az, amin folyamatosan ott van a figyelmük, mire várnak megoldást, mit szeretnének tőled.

Ha ezt mind tudod, sokkal könnyebb lesz a nekik szánt üzenet megfogalmazása, ugye?

Hogy csináld? Mit kérdezz? Pontosan ezt fogjuk megtanulni a
„Mi van a vevők fejében Workshopon”.

Gyorsan jelentkezz itt a jobb oldalon!

3. Kommunikáció összeállítása.

Ebbe belatartozik az összes eddig összegyűjtött információ alapján megírt marketing szöveg, a folyamat, amin végig visszük az érdeklődőket, és még az ajánlat megírása is.

4. Tesztelés

Ez az, amivel sikereket érnek el a profi marketingesek.
Erről egy komplett Workshopot fogunk tartani hamarosan. Van akkora téma, hogy ne írjam le most itt neked 3 mondatban.

5. Kiáramlás!

Ha már biztos vagy benne, hogy kinek mit és hogyan, hát indítsd el a kampányt! Ne aprózd el! Kapja meg a hírt MINDENKI!

Ezt az egyszerű lépéssort használom MINDEN marketing kampány összeállításánál.

Ha átnézed még egyszer  látni fogod, hogy a siker kulcsa a második pontban van. Most, ebben a hónapban meg fogom tanítani a „Mi van a vevők fejében Workshopon”, hogyan is állj neki egy professzionális felmérés elkészítésének.

Itt jobb oldalt jelentkezz!

 

 

 

One Response so far.

  1. […] Ha még nem olvastad, milyen lépéseket követhetsz egy marketing kampány összeállításánál, gyorsan kattint ide, legutóbbi blogbejegyzésemre! […]

EZ A WEBLAP SÜTIKET (COOKIE) HASZNÁL. AMENNYIBEN FOLYTATOD A WEBLAP OLVASÁSÁT, EZZEL HOZZÁJÁRULSZ A SÜTIK HASZNÁLATÁHOZ. Több infót kérek

Amennyiben engedélyezi a "sütiket" a weboldalunk sokkal személyre szabottan tudja Önt kiszolgálni. A sütik olyan kis -szabványos- kódrészletek, amiket a weboldal az Ön böngészőjébe küld, amit a böngészője el fog tárolni. A weboldalunk ezeknek a sütiknek a visszaolvasásával fogja tudni felmérni, hogy egy-egy böngészőben járt-e már egy adott oldalon. Ez a hozzájárulás az Ön részéről egy technikai segítség a weboldal fejlesztői felé, hogy a lehető legjobb élményhez juttassák Önt a weboldalunk látogatása során. A legtöbb weboldalon vannak olyan tartalmi elemek, amiket a sütik engedélyezése nélkül nem is tudunk megjeleníteni. Tehát kérjük, hogy kattintson az "elfogadom" gombra.

Bezárás