Mérhető marketing kézikönyv letöltés

   
     .
Tap To Call

A legfontosabb kérdésem

Egy kis műhelytitok:

Nem állok neki egy cég fejlesztésének, stratégiája megalkotásának addig, míg át nem néztük a jelenlegi működést és -talán még fontosabb-, hogy megbeszéljük azt a jövő-képet, amit szeretnél megvalósítani a közös munkánkban.

A mindent meghatározó 50 kérdéses…

Összegyűjtöttem vagy 50 kérdést, amit mindig felteszek egy ilyen interjún, vagy a későbbi munkát megalapozó megbeszélésen.

(Nem, hiába is kéred, nem fogom átküldeni neked. Ez egy személyes megbeszélés vázlata, amit én használok…)

Van viszont egyetlen kérdés, amit minden esetben megkérdezek.nézőpont

  • Ami legjobban megmutatja a cég állapotát.
  • Amiből rögtön látom, hogy melyik fő területet kell kezelni először.
  • Ami után máris látom, hogy fogunk azonnal, vagy nagyon rövid időn belül eredményt elérni.

Szeretnéd, ha feltenném neked ezt a kérdést?

Szeretem az egyszerű, gyors, könnyen érthető megoldásokat. Ez a kérdés sem lesz bonyolult.

Kérlek, válaszold meg Te is. Utána fogok segíteni a válasz kiértékelésében is.

Az elmúlt 2-3 évben a bevételeid hány százalékát hozták új és hány százalékát régi vevők?

Gondold végig, válaszold meg és kicsit lejjebb lapozva elmondom,

mit is mondanék neked egy ilyen megalapozó interjún:

Addig is, míg ezen gondolkozol, egy még februárban felvett, „harmadik típusú találkozásom”-ról készült videó (A válaszból megtudod, miért harmadik típus):

A válaszod kiértékelése: nyil lefele

 

1. Típus: a nepper

Sokkal több az új vevő, mint a régi.

Mit jelent ez?

  • Elég jó a marketing, elég jó a kommunikáció és az értékesítés.Selling-To-Prospects-That-Are-Worth-Your-Time-And-Effort
    (érdekes, általában ezek a cégek keresnek meg azzal, hogy segítsek nekik újabb és újabb vevőket találni…. Vajon miért?)
  • Nincs, vagy nagyon gyenge az ügyfél-követés. A meglévő, már egyszer vásárolt ügyfelekkel nem törődnek. Csak várják a sült-galambot, hogy az ügyfél majd magától visszatalál hozzájuk. HÁT NEM!
  • Bajok vannak a szolgáltatás minőségével. Túl sok a meló, kevés az ember, vagy nem jók.
    Ha a szolgáltatás minősége igazán csúcs egy cégnél, az magában is egy ügyfélkövető és marketing eszköz.
  • Az esetek nagy részében ez még csak nem is azt jelenti, hogy rosszul végzik a munkájukat. Leginkább kommunikációs probléma az egész. Nem hívják vissza, nem válaszolnak az e-mailekre, vagy csak nyaggatásra és későn.

2. típus: a szaki

Meglévő vevőket szolgálnak ki. Alig-alig akad új.

Kórisme:

  • NAGYON jó a szolgáltatás minősége.ElfoglaltVagyok
  • Visszatérnek a vevők, mert jól kommunikálunk velük.
  • NINCS, vagy nagyon gyenge a marketing.
  • És a legtöbb esetben a régi vevők követése itt is gyenge, hiszen, ha egy elégedett vevő fejében rendszeresen megjelenünk valamilyen kommunikációval, akkor rendszeresen eszébe jut, hogy ajánljon minket.
  • Lehet, hogy nehéz vagy nem lehet új munkatársat találni, ezért a vezető visszafogja a cég terjeszkedését, nem fejleszti a marketinget.

3. típus:

Igazából két külön típusról beszélünk:

Nagyjából egyenlő az új és régi vevők száma.

Mit lehet tudni erről a cégről?

  • Éppen, hogy csak vegetál, vagy visszafejlődő stádiumban van (mókuskerés típus):
    • Nincs se kommunikáció, se marketingSilly
    • A szolgáltatáson és a kommunikáción is fejleszteni kell.
    • Általában túl olcsón árulnak. (és emiatt lassan haldokolnak)
    • AZONNAL kezelni kell a veszélyes területeket!
    • Meg kell nézni, hogy ki az, aki akadályozza a tulajdonost a céljai elérésében! (Lehet, hogy Ő maga?)
    • Vannak egyáltalán még céljai?
  • Jól halad előre és szépen fejlődik a vállalkozás: (ezt szeretem a legjobban, a power típus)
    • Van marketing, és eredményes
    • Jó a szolgáltatás, és az ezzel összefüggő kommunikáció is.
    • Az utánkövetés flottul működik.
    • Mit kell tenni: A cég jó állapotban van, felfelé megy.
    • NAGYON GYORSAN ÚJ JÁTÉKOT KELL TALÁLNI!btl_strategy
    • Nemzetközi piac, új városban terjeszkedés, vagy valami új terület.
    • Ha nem találunk új játékot, előbb utóbb a vezető saját maga fog találni magának. (Mert játszma, kihívás az kell…)
    • Legrosszabb esetben megfekteti a céget és felépítí újra.
    • SÜRGŐSEN meg kell találni a jövő-kreáló nagy-játszma célt és megtervezni a hozzá vezető lépéseket!

És most beszéljünk kicsit rólad!

Őszintén válaszoltál magadnak a kulcs-kérdésre?

Te melyik csoportban vagy benne?

Ha szeretnéd, hogy tovább gondoljuk ezt közösen, itt egy remek nyári lehetőség neked:

(3 új céget tudok most elvállalni összesen, tehát csapj a lovak közé és regisztrálj most, ha velem szeretnél dolgozni!)

Jelentkezem a Marketing-rendszer megalapozó interjúra!

...hogy felmérjük a cégem jelenlegi állapotát, és megnézzük hogyan szárnyalhatunk a leggyorsabban a céljaim felé.

Az első két órás konzultáció díja:

35.000 Ft (50%-os kedvezmény)

A jelentkezés után egy gyors telefonos egyeztetés következik majd.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

2 hozzászólás so far.

  1. […] Itt nézz ennek utána! […]

  2. […] Megmondom, ha válaszolsz ezen az oldalon (kattintás után) egyetlen kérdésre…. […]

EZ A WEBLAP SÜTIKET (COOKIE) HASZNÁL. AMENNYIBEN FOLYTATOD A WEBLAP OLVASÁSÁT, EZZEL HOZZÁJÁRULSZ A SÜTIK HASZNÁLATÁHOZ. Több infót kérek

Amennyiben engedélyezi a "sütiket" a weboldalunk sokkal személyre szabottan tudja Önt kiszolgálni. A sütik olyan kis -szabványos- kódrészletek, amiket a weboldal az Ön böngészőjébe küld, amit a böngészője el fog tárolni. A weboldalunk ezeknek a sütiknek a visszaolvasásával fogja tudni felmérni, hogy egy-egy böngészőben járt-e már egy adott oldalon. Ez a hozzájárulás az Ön részéről egy technikai segítség a weboldal fejlesztői felé, hogy a lehető legjobb élményhez juttassák Önt a weboldalunk látogatása során. A legtöbb weboldalon vannak olyan tartalmi elemek, amiket a sütik engedélyezése nélkül nem is tudunk megjeleníteni. Tehát kérjük, hogy kattintson az "elfogadom" gombra.

Bezárás