Tényleg csak a hirdetés?
- 2014-01-14
- By Mérhető Marketing
- Posted in Mérhető marketing blog
Még mindig azt hiszed, hogy a hirdetésen múlik a marketing-siker?
A legjellemzőbb kérdések új ügyfeleimtől:
- Jó lesz ez a szórólap?
- Mit írjak az Adwords hirdetésbe?
- Milyen a honlapom – így, hogy még nem működik…
- Szerinted barna legyen vagy zöld az új logó?
Mielőtt feltennéd ezeket a kérdéseket nekem: Nem, nem lesz jó. Nem tudom és nem is tetszik. 🙂
Te még mindig hirdetés-alapú marketingben gondolkozol?
Senki sem szólt még neked, hogy hirdetés alapú marketing ideje lejárt?
Mi van helyette?
Igazi és átütő eredményt stratégiai gondolkodással érhetsz el.
Fogd az összes eszközt, az összes lehetőséget, az összes új ötletedet és egy átfogó stratégiában fordítsd őket egy irányba.
Honnan tudom, hogy még nem csinálod ezt?
Az utóbbi években MINDEN személyes ügyfelemnél kiderült, hogy nem volt átgondolt, és legalább egy évre előre megtervezett marketing stratégiájuk.
Előbb utóbb eljutottunk MINDEN ügyfelemnél odáig, hogy össze kellett szedni az erőforrásokat és megtervezni a jövőt.
Az eredmény?
Így, már több száz cég marketing stratégiájának a kidolgozása után azt tudom mondani:
Ma már kizárólag az átfogó marketing stratégia hoz átütő sikert.
Ami utána következik, az már csak technikai részletkérdés…
Ez nem jelenti azt, hogy nem kell weboldal vagy nem kell hírlevelet, és szórólapokat készítened. De ezek csak eszközök. Eszközök, a stratégia végrehajtására.
Hogy néz ki ez a gyakorlatban? Az alapokat elmondom egyetlen délután alatt.
stratégia (főnév)
1. megtervezett cselekvéssorozat valami elérésére.
gazdasági stratégia, stratégia a bűnözés kezelésére
2. katonai tudomány, amely a csapatok hadműveleteinek megtervezésével foglalkozik, illetve egy ilyen módon létrehozott terv.
stratégiát kifejleszt
Eredet [stratégia < görög: sztrategia (hadvezetés) < sztrategosz (hadvezér) < sztratosz (had) +ago (vezet)]
Forrás: http://wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelmezo_szotar/Stratégia
Ügyfeleink mondták
„Köszönöm a lehetőséget, nagyon sok hasznos információra tettem szert!”
„Már sok tanfolyamon vettem rész. Ez volt az egyik legteljesebb. Olyan ismereteket sikerült mélyíteni, amelyek eddig sokszor inkább akadályt jelentettek a tovább haladáshoz.
Sanyi rendkívül segítőkész, konstruktív, nagyon hasznos anyagot adott át.
Igyekszem minél hamarabb átültetni a gyakorlatba, amiről Sanyit boldogan fogom tájékoztatni.
Köszönöm az alkalmat!”
Pálinkás Éva
„Csak rendszerben érdemes gondolkodni!
Ma kaptunk egy keretet, ami összefogllalj a fő lépéseket, az segít elindulni és helye mederben tartani a gondolatainkat.
Ez a keret felvázolódott.”
Háló Tibor
„Érdekesen indult a képzés, és volt bennem némi ellenállás, de most, a vége előtt 5 perccel úgy gondolom, hogy balgaság lett volna kihagyni, mert mindennek a legfontosabb részét foglaltad egy érthető, áttekinthető és inspiráló rendszerbe.
Olyannyira inspirálóba, hogy rengeteg ötletet és energiát érzek magamban, úgyhogy amint hazaértem, örömmel folytatom a marketing stratégiám kidolgozását.
Látok egy utat magam előtt, ami nagyon lényeges minden vállalkozásban – és az élet minden területén. Ajánlom minden nyitott gondolkodású személynek.”
Köszönettel: Terjéki Nóra
www.csodaalga.hu
„Konkrét tervet és gyakorlati lépéseket kaptam arra, hogyan váltsam pénzre az ötleteimet, és hogyan tudom elérni a céljaimat.
A halogatás és a türelmetlenségem eddig abból fakadt, hogy nem tudtam, melyik lépést mikor tegyem meg.
A nap végére kitisztult a cégem és a saját jövőképem. Motivált és lelkes vagyok, bár kicsit fáradt.
Ezt a konzultációt mindenkinek javaslom, aki rendszerben való gondolkodás és célkitűzés előnyeit igazán ki szeretné használni és sikeresen működő vállalkozást szeretne létrehozni.
Köszönöm Sándor!”
Lakatos Zsuzsa
www.taxrevolutions.hu
„Nagyon személyre szabott és alapos konzultációt kaptam.
A kezemben van egy pontos térkép az általam állított cél eléréséhez, mindezt olyan eszközök ajánlásával, amit saját erőforrásból biztosítani tudok és nem terhel meg anyagilag.
És ez az, ami különösen tetszett a mai konzultációban.
A kidolgozott marketing eszközök és lépések lehetőségeimen belül vannak, DE!!! nagyon hatásosak!”
Köszönöm: Kata
www.muveszhaz.com
„Felülmúlta az elvárásaimat, amit a nap végére összeraktunk. Mind olyan, konkrét, végrehajtható dolog, ami – biztos vagyok benne – hogy EREDMÉNYT fog hozni!
Még az elméleti rész is olyan új nézőpontokkal AJÁNDÉKOZOTT meg, ami az önálló gondolkodáshoz és cselekvéshez baromi nagy segítség.
Konkrét volt, írtó hatékony, célratörő, és ezt mind lehet úgy is csinálni, jó hangulatban, szinte szórakozva készül el az igazán komoly munka, amiért ide jöttem!
Thank You Sándor!”
Vass Miklós
Prodomo ZRt.
Csepregi Balázs
Marketingszoftverek
„Az elkövetkezõ 3 évben ebbõl fogok élni.
Egyben láttam a folyamatot és tudtam döntést hozni, merre indulok el.”
Papp István, Hello English nyelviskola