Hová lett a 738?
- 2012-11-22
- By Mérhető Marketing
- Posted in Mérhető marketing blog
Tegnapi bejegyzésemre szeretném leírni a megoldást.
A Facebook oldalamon volt néhány nagyon találó tipp, de nézzük csak, mit gondoltam én megoldásnak a statisztikák alapján?
Tehát miről is beszélgetünk?
Webáruház, ahol:
- Landing page (hírlevélből kattintottak át): 1400 látogató.
- “Igen, szeretnék…” oldal: 800-an rákattintottak.
- Kosárba gombot megnyomta: 720
- Regisztrálj, add meg az adataidat oldal: 430
- Szállítási információk: 370
- Megrendelés véglegesítése: 62
(Ajjajj… Hová lettek a vevőink?)
A legfontosabb nézőpont:
A TÉNYEK makacs dolgok.
Azért is hívjuk őket tényeknek, ugyebár.
Hol lehet a gond? Min kell változtatni, hogy ne veszítsük el ezt a 738 vásárlót?
Azt feltételezhetjük, hogy kell nekik a termék. Azt is látom, hogy az árral nem volt nagy gond, hiszen alig 10%-ot veszítettünk.
4. pont: Regisztráció. 40% veszteség.
Pedig már tudják az árat. Valamit ki kéne találni, hogy NE kelljen regisztrálni. (gondolj, gondolj, micimackó)
Megoldási javaslat: A látogatók nagy része hírlevélből jött. Ráadásul regisztrált felhasználók, akiknek tudjuk nevét, címét. El kellene érni, hogy az egész megrendelési folyamatot egyetlen kattintásra egyszerűsítsük le.
Valahogy így lenne ideális:
- „Igen szeretném a ….”-ra kattint a látogató.
- „Köszönjük, hogy megrendelte. Az alábbi címre fogjuk kiszállítani Önnek. Kérem ellenőrízze, hogy stimmel-e minden adat, és szükség szerint egészítse ki. Természetesen egyetlen gomb nyomással le is állíthatja megrendelését”
6. pont: Megrendelés véglegesítése:
Itt tűnik el a legtöbb vevő. Ezt a pontot dobjuk ki a francba! Miért nem elég kiválasztani a kiszállítás módját? Miért kell még egyszer véglegesíteni? Főleg, ha emiatt oszthatjuk tízzel a bevételeket.
Meg is lennénk. De mielőtt azt hinnénk, hogy feltaláltuk a spanyolviaszt:
TESZTELÉS!
Mert mi van akkor, ha a szállítási költségek miatt hagyták abba, csak kattintottak még egyet?
Vagy mi van, ha bármelyik megoldásban hibás volt a következtetés?
Bizonyosak csak az első teszteredmények után leszünk.
Az egyik legfontosabb marketing hiba (A top 10-ben nálam!):
Amikor tudom a tutit!
Emiatt szoktak elmaradni a kezdeti tesztek és emiatt marad el a bevételek jó része.
Ezt a példát már nem fogom még egyszer kifejteni az Internet-Marketing Workshopon!
Még van néhány helyünk, jelentkezz gyorsan, hiszen végre rávettem magam, hogy elmondjam neked azt, amit az elmúlt 17 éves internetes, webes, marketing es tapasztalataiból leszűrtam.
Az On-line marketing lényegét, eszenciáját fogom átadni neked 29-én délután.
Hogy eredményesebb legyél.
Itt tudsz jelentkezni:
Internet marketing Workshop
Ügyfeleink mondták
„Köszönöm a lehetőséget, nagyon sok hasznos információra tettem szert!”
„Már sok tanfolyamon vettem rész. Ez volt az egyik legteljesebb. Olyan ismereteket sikerült mélyíteni, amelyek eddig sokszor inkább akadályt jelentettek a tovább haladáshoz.
Sanyi rendkívül segítőkész, konstruktív, nagyon hasznos anyagot adott át.
Igyekszem minél hamarabb átültetni a gyakorlatba, amiről Sanyit boldogan fogom tájékoztatni.
Köszönöm az alkalmat!”
Pálinkás Éva
„Csak rendszerben érdemes gondolkodni!
Ma kaptunk egy keretet, ami összefogllalj a fő lépéseket, az segít elindulni és helye mederben tartani a gondolatainkat.
Ez a keret felvázolódott.”
Háló Tibor
„Érdekesen indult a képzés, és volt bennem némi ellenállás, de most, a vége előtt 5 perccel úgy gondolom, hogy balgaság lett volna kihagyni, mert mindennek a legfontosabb részét foglaltad egy érthető, áttekinthető és inspiráló rendszerbe.
Olyannyira inspirálóba, hogy rengeteg ötletet és energiát érzek magamban, úgyhogy amint hazaértem, örömmel folytatom a marketing stratégiám kidolgozását.
Látok egy utat magam előtt, ami nagyon lényeges minden vállalkozásban – és az élet minden területén. Ajánlom minden nyitott gondolkodású személynek.”
Köszönettel: Terjéki Nóra
www.csodaalga.hu
„Konkrét tervet és gyakorlati lépéseket kaptam arra, hogyan váltsam pénzre az ötleteimet, és hogyan tudom elérni a céljaimat.
A halogatás és a türelmetlenségem eddig abból fakadt, hogy nem tudtam, melyik lépést mikor tegyem meg.
A nap végére kitisztult a cégem és a saját jövőképem. Motivált és lelkes vagyok, bár kicsit fáradt.
Ezt a konzultációt mindenkinek javaslom, aki rendszerben való gondolkodás és célkitűzés előnyeit igazán ki szeretné használni és sikeresen működő vállalkozást szeretne létrehozni.
Köszönöm Sándor!”
Lakatos Zsuzsa
www.taxrevolutions.hu
„Nagyon személyre szabott és alapos konzultációt kaptam.
A kezemben van egy pontos térkép az általam állított cél eléréséhez, mindezt olyan eszközök ajánlásával, amit saját erőforrásból biztosítani tudok és nem terhel meg anyagilag.
És ez az, ami különösen tetszett a mai konzultációban.
A kidolgozott marketing eszközök és lépések lehetőségeimen belül vannak, DE!!! nagyon hatásosak!”
Köszönöm: Kata
www.muveszhaz.com
„Felülmúlta az elvárásaimat, amit a nap végére összeraktunk. Mind olyan, konkrét, végrehajtható dolog, ami – biztos vagyok benne – hogy EREDMÉNYT fog hozni!
Még az elméleti rész is olyan új nézőpontokkal AJÁNDÉKOZOTT meg, ami az önálló gondolkodáshoz és cselekvéshez baromi nagy segítség.
Konkrét volt, írtó hatékony, célratörő, és ezt mind lehet úgy is csinálni, jó hangulatban, szinte szórakozva készül el az igazán komoly munka, amiért ide jöttem!
Thank You Sándor!”
Vass Miklós
Prodomo ZRt.
Csepregi Balázs
Marketingszoftverek
„Az elkövetkezõ 3 évben ebbõl fogok élni.
Egyben láttam a folyamatot és tudtam döntést hozni, merre indulok el.”
Papp István, Hello English nyelviskola
You must be logged in to post a comment.