Mérhető marketing kézikönyv letöltés

   
     .
Tap To Call

A hírlevél íráson túl…

Már a legjobb hírlevél sem elegendő az eredményhez

Belegondoltál már abba, hogy a profi marketingesek honnan tudják minden alkalommal, hogy pontosan mit írjanak reklámszövegeikbe?

Mi lehet a titkuk, a zsenialitásuk hátterében lévő tudás?
Lehet, hogy legfontosabb tényező nem más, mint az ötleteken túlmutató valódi eredményekre támaszkodó, tesztelés?
Nézzük csak:

Mérnöki precizitás és elemző szemlélet diadala!

Bemutatom neked, hogy miután megírtam a hírleveleimet, hogyan találom ki hozzá a lehető legeredményesebb címsort.

A legfontosabb nézőpont:

Szinte semmilyen vélemény nem számít a marketingfolyamataidnál!

Ez alól legfeljebb a vevőid véleménye kivétel.

Nézzük konkrétan:
(Lehet, hogy kicsit technikai lesz, de szeretném minél egyértelműbben bemutatni a módszert!)

0. lépés: Tudd meg, mi van a vevőid fejében! Írj az Ő problémáikról és igényeikről. Ne a saját cégedről. Senkit se érdekel, legfeljebb a konkurenciát. (Ez egy külön témakör, lesz még róla szó…)

1. lépés: Ezek alapján írj ütős hírlevél-szöveget. Hogyan? Erre ott van az „Ellenállhatatlan hírlevél szövegírás  Workshop”. Ott megtanulhatod. A mai blog-bejegyzésem nem erről szól.

+1. lépés: Teszteld le a hírleveled címsorát!

A tipikus hiba:

Én magam is többször beleestem abba a hibába, hogy mérnöki nézőpont helyett, beleszerettem valamelyik mondatomba. Ragaszkodtam hozzá és azzal küldtem ki a hírlevelet.

Egy-egy címsor tesztelésekor rendszeresen előfordul, hogy pont az a verzió hozza a legjobb eredményt, amit már csak úgy utoljára odaírtam, nem bízva a sikerében.

A  tesztelésre legegyszerűbb és legkönnyebben használható eszköz a Mailmaster rendszer.

Annak idején berontottam az irodájukba, felrajzoltam a táblára, szerintem, hogy kéne hírlevél- és címsor-tesztelő rendszert építeniük.
Megnézték elgondolkodtak rajta és ezt válaszolták:
„Ez óriási fejlesztés. Legfejlebb jövő hétre tud elkészülni.”

Hát én ilyent még nem hallottam programozótól…

Lássuk milyen eszközt is kaptunk tőlük ezután!

Egy egyszerű tesztelés története…

A kész levélből készítek egy párhuzamost-teszt-et. (Időzítés)
Megadom a címsorokat, beállítom, mi alapján teszteljen, hová menjen ki a teszt.

Képernyőfotó 2014-03-12 - 19.34.46

Beállítom, hogy a teszt-verziók a lista hány százalékára menjenek ki.

Tesztelés, hírlevélírás

És végül a győztest a Mailmaster automatikusan kiküldi a lista fennmaradó részére.

Marketing teszt-eredmény

Ennyi az egész.

Írok néhány verziót, beállítom, és hagyom, hogy tegye a dolgát.

Összefoglalva: Mitől mérhető a marketing?

1. Tudom, mit szeretne a vevő, mert megkérdeztem, utánajártam, kutattam.

2. Azt adom neki amit szeretne.

3. Tesztelem a kommunikációt és a lehető legeredményesebb verzióra költök csak súlyos marketing forintokat.

A fenti példában egy hírlevél címsorának tesztelését mutattam be a Mailmaster segítségével.

Ne csak olvasgasd, használd is!

Ellenállhatatlan hírlevélírás pedig a lap tetején jobb oldalt!

EZ A WEBLAP SÜTIKET (COOKIE) HASZNÁL. AMENNYIBEN FOLYTATOD A WEBLAP OLVASÁSÁT, EZZEL HOZZÁJÁRULSZ A SÜTIK HASZNÁLATÁHOZ. Több infót kérek

Amennyiben engedélyezi a "sütiket" a weboldalunk sokkal személyre szabottan tudja Önt kiszolgálni. A sütik olyan kis -szabványos- kódrészletek, amiket a weboldal az Ön böngészőjébe küld, amit a böngészője el fog tárolni. A weboldalunk ezeknek a sütiknek a visszaolvasásával fogja tudni felmérni, hogy egy-egy böngészőben járt-e már egy adott oldalon. Ez a hozzájárulás az Ön részéről egy technikai segítség a weboldal fejlesztői felé, hogy a lehető legjobb élményhez juttassák Önt a weboldalunk látogatása során. A legtöbb weboldalon vannak olyan tartalmi elemek, amiket a sütik engedélyezése nélkül nem is tudunk megjeleníteni. Tehát kérjük, hogy kattintson az "elfogadom" gombra.

Bezárás