2006-ban olvastam róla először.
Nem hittem el. Túl egyszerű volt ahhoz, hogy igaz legyen.
Két évvel később egy előadáson hallottam. Még mindig nem győzött meg.
Kísérletképpen átalakítottam egyik saját projektem marketing és értékesítési folyamatainak egy részét.
Az eredmény fergeteges volt. 300%-os növekedés, egyik napról a másikra.
Még így sem hittem el teljesen. Valami teljesen másra fogtam az eredményeket. Túl egyszerű volt ahhoz, hogy igaz legyen.
2010-ben átnéztem néhány különösen eredményes ügyfelem marketing folyamatait.
Itt kapcsolták fel a villanyt a fejemben!
Végig ezt a nagyon egyszerű elvet alkalmaztuk.
MINDEN marketing sikernél azonos sorrendben következtek az események egymás után!
- Nem, ez nem egy kampány lépéseit jelenti!
- Nem, ez nem a reklámszövegeid sorrendjét jelenti.
Ez a teljes cég minden kommunikációjára hatással van.
Igen, van egy helyes sorrend.
Egy sorrend, amit alkalmazva szinte maguktól jönnek az eredmények.
Biztos vagyok benne, hogy csak néhány egyszerű dolgot kell megváltoztatnod a cégedben, a szolgáltatásodban, vagy csak a kommunikációban és sikerülni fog.
Stabil, kiszámítható, folyamatos eredmények.
Május 22-én nem csak beszélünk erről!
Célom, hogy minden résztvevő -segítségemmel- kidolgozza a saját cége számára a garantált siker-sorrendet.
Egy igazi Workshop kevés elmélettel, és azonnal eredményekre váltható feladatokkal.
Tudom, ha internet-marketingről, vagy reklámszövegírásról beszélek, az sokkal érdekesebb a legtöbb marketinges számára. Mégis most azt javaslom, hogy tedd félre ezeknek az amúgy nagyon fontos eszközöknek a fejlesztését, használatát, és szánd rá ezt a néhány órát.
EZ a második legfontosabb dolog egy cég marketingjében. Ha ez a sorrend rendben van, az eredmények maguktól jönnek.
Bármilyen zseniális marketing-eszközt is használsz, csak időleges vagy részeredményeket érhetsz el velük, enélkül az egyszerű tudásmorzsa nélkül. Tehát ha nem akarod felesleges részmegoldásra pazarolni a marketinggel töltött idődet, ott a helyed a „Milliókat érő sorrend Workshopon.”
Itt jobb oldalt máris jelentkezz!
Miről is lesz szó pontosan?

Dr. House gondolkodik, miközben a beteg lassan kiszenved.
- Mit mond egy keresőmarketinges szakértő?
„A SEO a legfonotosabb, hogy megtaláljanak a keresőben!” - Mit mond egy szövegíró?
„A kiváló reklám és hírlevél szöveg miatt veszik meg!” - Mit mond a facebook marketinges?
„Facebook a jövő, ott vannak a vevőid!” - Mi a véleménye egy újság kiadónak?
„Hirdess újságban, hogy tudjanak rólad! (Ma féláron)” - Miben biztos a grafikusod?
„Megfelelő logó nélkül nem látszol profinak!” - Mit mond az értékesítő?
„Túl drágák vagyunk! Inkább konkurenciától vesznek.” - Mit mond az önjelölt videó-guru?
„Csinálj filmeket, sokkal többen megnézik, mint a leveleidet!”
Kisértetiesen hasonló történet, mint amikor fáj az oldalad, de nem tudod mi a baj.
A belgyógyász szerint vese-probléma, a sebész már műtene is, az ideg-gyógyász szerint becsípődés, a fogorvos szerint lyukas fog, a szív-specialista vérnyomás-problémára gyanakszik.
Az endokrinológust és az urológust meg már inkább meg se hallgasd!Én is kaptam vese-görcsre izomlazítót annak idején. „Hátha csak a háta fáj” alapon.
Így akarsz járni a cégedben is?
Vagy inkább szeretnéd pontosan tudni, hogy mi a pontos sorrend? Mivel kell kezdened, és mi az, amire már az elején is hangsúlyt kell fektetni? Mi az, ami fontos és mi az, ami inkább csak sürgős?
- Szeretnéd tudni, hogy milyen szerepe van a TE vállalkozásodban a PR-nak, Marketingnek, Értékesítésnek?
- Mi alapján döntöd el, hogy mit reklámozzunk a sok terméked, szolgáltatásod közül, és mi az, amit személyesen az értékesítő ad el?
- Miért is kell neked PRÉMIUM szolgáltatás? Hogyan fogja megnövelni a forgalmadat úgy, hogy előfordulhat, egyet sem adsz el belőle?
A válaszok a „Milliókat érő sorrend” Workshopon.
Jobb oldalt, fent jelentkezz már most!
Gyakorlati eredmények?
Papp István, a HelloEnglish nyelviskola vezetője meséli el, hogy a 3 évvel ezelőtt hallottak milyen eredményeket hoztak a vállalkozásában.
Egy kis apróság: Ő be is vezette a cégébe amit megtanult!
Várlak a most ingyenes „Milliókat érő sorrend” Workshopon.
Jobb oldalt, fent jelentkezz már most!
Ügyfeleink mondták
„Köszönöm a lehetőséget, nagyon sok hasznos információra tettem szert!”
„Már sok tanfolyamon vettem rész. Ez volt az egyik legteljesebb. Olyan ismereteket sikerült mélyíteni, amelyek eddig sokszor inkább akadályt jelentettek a tovább haladáshoz.
Sanyi rendkívül segítőkész, konstruktív, nagyon hasznos anyagot adott át.
Igyekszem minél hamarabb átültetni a gyakorlatba, amiről Sanyit boldogan fogom tájékoztatni.
Köszönöm az alkalmat!”
Pálinkás Éva
„Csak rendszerben érdemes gondolkodni!
Ma kaptunk egy keretet, ami összefogllalj a fő lépéseket, az segít elindulni és helye mederben tartani a gondolatainkat.
Ez a keret felvázolódott.”
Háló Tibor
„Érdekesen indult a képzés, és volt bennem némi ellenállás, de most, a vége előtt 5 perccel úgy gondolom, hogy balgaság lett volna kihagyni, mert mindennek a legfontosabb részét foglaltad egy érthető, áttekinthető és inspiráló rendszerbe.
Olyannyira inspirálóba, hogy rengeteg ötletet és energiát érzek magamban, úgyhogy amint hazaértem, örömmel folytatom a marketing stratégiám kidolgozását.
Látok egy utat magam előtt, ami nagyon lényeges minden vállalkozásban – és az élet minden területén. Ajánlom minden nyitott gondolkodású személynek.”
Köszönettel: Terjéki Nóra
www.csodaalga.hu
„Konkrét tervet és gyakorlati lépéseket kaptam arra, hogyan váltsam pénzre az ötleteimet, és hogyan tudom elérni a céljaimat.
A halogatás és a türelmetlenségem eddig abból fakadt, hogy nem tudtam, melyik lépést mikor tegyem meg.
A nap végére kitisztult a cégem és a saját jövőképem. Motivált és lelkes vagyok, bár kicsit fáradt.
Ezt a konzultációt mindenkinek javaslom, aki rendszerben való gondolkodás és célkitűzés előnyeit igazán ki szeretné használni és sikeresen működő vállalkozást szeretne létrehozni.
Köszönöm Sándor!”
Lakatos Zsuzsa
www.taxrevolutions.hu
„Nagyon személyre szabott és alapos konzultációt kaptam.
A kezemben van egy pontos térkép az általam állított cél eléréséhez, mindezt olyan eszközök ajánlásával, amit saját erőforrásból biztosítani tudok és nem terhel meg anyagilag.
És ez az, ami különösen tetszett a mai konzultációban.
A kidolgozott marketing eszközök és lépések lehetőségeimen belül vannak, DE!!! nagyon hatásosak!”
Köszönöm: Kata
www.muveszhaz.com
„Felülmúlta az elvárásaimat, amit a nap végére összeraktunk. Mind olyan, konkrét, végrehajtható dolog, ami – biztos vagyok benne – hogy EREDMÉNYT fog hozni!
Még az elméleti rész is olyan új nézőpontokkal AJÁNDÉKOZOTT meg, ami az önálló gondolkodáshoz és cselekvéshez baromi nagy segítség.
Konkrét volt, írtó hatékony, célratörő, és ezt mind lehet úgy is csinálni, jó hangulatban, szinte szórakozva készül el az igazán komoly munka, amiért ide jöttem!
Thank You Sándor!”
Vass Miklós
Prodomo ZRt.
Csepregi Balázs
Marketingszoftverek
„Az elkövetkezõ 3 évben ebbõl fogok élni.
Egyben láttam a folyamatot és tudtam döntést hozni, merre indulok el.”
Papp István, Hello English nyelviskola
You must be logged in to post a comment.