Több vevő x több eladás = több bevétel?
A legtöbb marketing tananyagban megtalálhatoid ezt az ábrát:
Látszik belőle, hogy a marketing eszközeid tökéletesítésével egyre jobb eredményt tudsz elérni az eladási és marketing folyamataid során.
- Ha az nézelődőkből egyre több lesz érdeklődő,
- ha az érdeklődőkből egyre több lesz megrendelő,
- azokból pedig törzsvevő, vevő
akkor egyre jobb lesz a marketinged.
Hallottad már ezt? Nagyon fontos nézőpont, de:
NEM EZEN MÚLIK A CÉGED SIKERE!
Legalább 300 cég marketing-folyamatait néztem át az elmúlt években.
100 fölött van azoknak a száma, akikkel személyesen konzultációban eredményesebbé tettük a marketing folyamatokat.
A legelső és a legnagyobb eredményeket ugyanazzal az eszközzel értük el.
Mi ez a „titkos” módszer?
A folyamatok optimalizálása legfeljebb második lépés.
A legfontosabb: A tölcsér tetejére mégtöbb-több-több-több érdeklődőt, vevőjelöltet vagy regisztrálót tölteni.
Hogyan érheted ezt el a lehető legegyszerűbben?
Gyűjts adatbázist! Legyen egy nagyságrenddel több feliratkozód, érdeklődőd!
Mert:
Piac = Adatbázis
Adatbázis: Azoknak az embereknek a kapcsolattartási adatai, akik ügyfeleink, vagy potenciálisan ügyfeleink lehetnek. Hívhatnánk ügyfél-adatbázisnak, vagy VEVŐ-jelöltnyilvántartásnak is.
- De hogyan találom meg a potenciális vevőimet?
- Hogyan ismerkedhetnék meg közülük egy nagyságrenddel többel?
- Mit tegyek, hogy nálam vásároljanak?
- Hogyan lesz sokkal több új ügyfelem a gazdasági helyzet, vagy bármilyen külső körülmény ellenére?
A legfontosabb válasz: Professzionálisan végrehajtott Vevőgyűjtő kampányokkal!
Ha egy nagyságrenddel több vevőt szeretnél, akkor legalább egy nagyságrenddel több potenciális VEVŐ-JELÖLTRE van szükséged.
Ez egyszerű matematika.
Amíg a folyamat elején, a potenciális jelöltek száma nem elegendő, megígérhetem:
Szeretnéd tudni, hogy én hogyan csinálom a gyakorlatban a fizetőképes ügyfelek számának drasztikus növelését?
Szívesen ellesnél pár trükköt?
Tudni szeretnéd, lépésről lépésre a tennivalókat?
Pontosan ezért állítottam össze ezt az anyagot:
Vevőgyűjtés a gyakorlatban.
Teljes információs csomag
Most akarom azonnal!
Hogyan rendelhetem meg?
*A lap alján 40% kedvezménnyel!
Mire használhatod?
- Hallgasd meg a rajta lévő négy önálló előadást a vevőgyűjtésről.
- Olvasd el az átiratot is!
- Nézd meg a példákon, hogy gyakorlatban én hogyan csináltam.
- A mellékelt munkafüzetben haladj lépésről lépésre.
- Tervezd meg és hajtsd végre gyakorlatban a saját Vevőgyűjtő kampányodat.
- Növeld meg az eladásaidat és a nyereségedet napról-napra!
Mi van a csomagban?
Két előadás a Vevőgyűjtésről
Az összes előadás átirata. (ha jobban szeretsz olvasni, mint hallgatni)
Kampánylépések nyomtatott és nyomtatható formában
Két példa-kampány: konkrét jelöltgyűjtő kampányok lépésről lépésre.
(fellebbentem a fátylat, és megmutatom, mi folyik a színfalak mögött. Eredmények, statisztikák, tesztek, felmérések, technikák, tippek trükkök.)
Munkafüzet, amiben lépésről lépésre végigviheted a saját jelöltgyűjtő akciódat.
Mi nincs benne, hiába is keresnéd:
- Mellébeszélés.
- Elméleti okoskodás.
- Magasröptű, nem gyakorlatias, „tudományos”marketing-gondolatok.
- Megmagyarázhatatlan 3-4 betűs rövidítések.
Az egyik jelöltgyűjtő kampányom első napján kaptam ezt a levelet a megbízótól, a hirtelen jött eredmények hatására: „Nézted már az eredményeket?
150 felé járunk, akik regisztráltak már. Ha kimegy a még nagyobb küldés, akkor biztosan nem lesz annyi lábtörlőnk. Mit csináljunk velük? Szerezzek
be valahonnan „maradékot” vagy majd legközelebb kb. 2hét múlva folytatjuk?”Huber Ilona Katalin – Cleartex.eu
Mibe kerül?
Vevőgyűjtés a gyakorlatban.
Teljes információs csomag – Csináld magad verzió!
Ha megkérdezném az ügyfeleimet, hogy ezzel a tudással, milyen eredményeket értek el, akár többszázezer forintot is kérhetnék ezért az anyagért.
Ezért az ára csak nettó 15.000 Ft!
(Ha van kuponod ebből lejön a 40% kedvezmény!)
Rendeld meg most!

9.000 Ft-ért!
A munkafüzetet ki tudod nyomtatni, a leírásokat pedig vagy számítógépen olvasod, vagy szintén kinyomtatod magadnak.
Az előadás mp3 formátumban van. Ezért fér el egyetlen CD-n.
Tehát mit kell tenned?
Rendeld meg most!
A megrendelésről díjbekérő számlát küldünk.
Miután kifizetted, máris postára adjuk neked négy előadás hanganyagát és teljes átiratát és munkafüzetet is.
Garancia: A megrendelt csomag árát 3 napon belül bármikor visszakérheted, még akkor is, ha már meghallgattad! Ebben az esetben azonnal visszautalom a befizetett összeget Neked. Mindössze egy nyilatkozatot kell kitöltened, hogy a csomag tartalmát nem tudtad alkalmazni, nem másoltad le magadnak és nem is fogod terjeszteni senkinek.
Én vállalom a kockázatot!
Így, ha nem megfelelő Neked, amit a letölthető anyagban találsz, legfeljebb egy hétig kell nélkülöznöd ezt a néhány ezer forintot. A kockázat az enyém.
Ügyfeleink mondták
„Köszönöm a lehetőséget, nagyon sok hasznos információra tettem szert!”
„Már sok tanfolyamon vettem rész. Ez volt az egyik legteljesebb. Olyan ismereteket sikerült mélyíteni, amelyek eddig sokszor inkább akadályt jelentettek a tovább haladáshoz.
Sanyi rendkívül segítőkész, konstruktív, nagyon hasznos anyagot adott át.
Igyekszem minél hamarabb átültetni a gyakorlatba, amiről Sanyit boldogan fogom tájékoztatni.
Köszönöm az alkalmat!”
Pálinkás Éva
„Csak rendszerben érdemes gondolkodni!
Ma kaptunk egy keretet, ami összefogllalj a fő lépéseket, az segít elindulni és helye mederben tartani a gondolatainkat.
Ez a keret felvázolódott.”
Háló Tibor
„Érdekesen indult a képzés, és volt bennem némi ellenállás, de most, a vége előtt 5 perccel úgy gondolom, hogy balgaság lett volna kihagyni, mert mindennek a legfontosabb részét foglaltad egy érthető, áttekinthető és inspiráló rendszerbe.
Olyannyira inspirálóba, hogy rengeteg ötletet és energiát érzek magamban, úgyhogy amint hazaértem, örömmel folytatom a marketing stratégiám kidolgozását.
Látok egy utat magam előtt, ami nagyon lényeges minden vállalkozásban – és az élet minden területén. Ajánlom minden nyitott gondolkodású személynek.”
Köszönettel: Terjéki Nóra
www.csodaalga.hu
„Konkrét tervet és gyakorlati lépéseket kaptam arra, hogyan váltsam pénzre az ötleteimet, és hogyan tudom elérni a céljaimat.
A halogatás és a türelmetlenségem eddig abból fakadt, hogy nem tudtam, melyik lépést mikor tegyem meg.
A nap végére kitisztult a cégem és a saját jövőképem. Motivált és lelkes vagyok, bár kicsit fáradt.
Ezt a konzultációt mindenkinek javaslom, aki rendszerben való gondolkodás és célkitűzés előnyeit igazán ki szeretné használni és sikeresen működő vállalkozást szeretne létrehozni.
Köszönöm Sándor!”
Lakatos Zsuzsa
www.taxrevolutions.hu
„Nagyon személyre szabott és alapos konzultációt kaptam.
A kezemben van egy pontos térkép az általam állított cél eléréséhez, mindezt olyan eszközök ajánlásával, amit saját erőforrásból biztosítani tudok és nem terhel meg anyagilag.
És ez az, ami különösen tetszett a mai konzultációban.
A kidolgozott marketing eszközök és lépések lehetőségeimen belül vannak, DE!!! nagyon hatásosak!”
Köszönöm: Kata
www.muveszhaz.com
„Felülmúlta az elvárásaimat, amit a nap végére összeraktunk. Mind olyan, konkrét, végrehajtható dolog, ami – biztos vagyok benne – hogy EREDMÉNYT fog hozni!
Még az elméleti rész is olyan új nézőpontokkal AJÁNDÉKOZOTT meg, ami az önálló gondolkodáshoz és cselekvéshez baromi nagy segítség.
Konkrét volt, írtó hatékony, célratörő, és ezt mind lehet úgy is csinálni, jó hangulatban, szinte szórakozva készül el az igazán komoly munka, amiért ide jöttem!
Thank You Sándor!”
Vass Miklós
Prodomo ZRt.
Csepregi Balázs
Marketingszoftverek
„Az elkövetkezõ 3 évben ebbõl fogok élni.
Egyben láttam a folyamatot és tudtam döntést hozni, merre indulok el.”
Papp István, Hello English nyelviskola