Hogyan érheted el a fizetőképes vevőket?
Mi lenne, ha minden lehetséges és fizetőképes ügyfeledet elérnéd, és személyesen tudnád értesíteni őket legújabb akciódról?
Ha már felmerült benned, hogy szeretnél mindenkinek e-mailt írni, vagy telefonálni, aki csak potenciális vevőd lehet, jó helyen jársz!
Persze nekem sincs egy, a bolygó összes e-mail címét tartalmazó adatbázisom, amiből kimazsolázhatnád a számodra fontosakat. Viszont meg tudom mutatni Neked, hogyan szerezheted meg a lehető legtöbbet a célcsoportod elérhetőségeiből.
Az oldal alján tudod letölteni a Mérhető Marketing Titkai e-tanfolyam első leckéjét.
A címe: Vevőgyűjtés 1×1
Gyakorlatban kipróbált marketing megoldások, amiket ügyfeleim sikeresen használnak, hogy a célcsoportjukból a lehető legtöbb leendő ügyféllel vegyék fel a kapcsolatot.
Mit jelent az, hogy gyakorlatban kipróbált?
17 év vállalkozói, cégvezetési tapasztalattal, több mint húsz év internetes tartalom és web-fejlesztéssel a hátam mögött, legalább 150 cég marketing kampányának felügyeletével, nem sok időm maradt az elméleti okoskodásokra.
Ehelyett mindig „csak” csináltam. Jelenleg is aktív tanácsadóként minden héten más-más vállalkozásban dolgozom a sikerért.
Ha már vezettél céget, dolgoztál marketing stratégián, vagy kampányokat irányítottál, tudod:
Micsoda izgalom és milyen lelkesítő figyelni a sikeres akciókat!!!
Amikor érkeznek az első regisztrációk, vagy amikor látom, hogy már bőségesen megtérült a befektetett munka.
Képzeld el mindezt nem egy cégben, hanem egyszerre 8-10 különböző partnerem, ügyfelem marketing-folyamataiban.
Persze sokszáz, óra tanulás van emögött. Mégis alapelvem, és minden új módszernél feltettem, felteszem a kérdést:
A marketing megoldások legfontosabb mércéje:
Működött?
Így múlt időben.
Be kell vallanom, nem minden eddigi marketing-lépésem végén mondtam azt, hogy IGEN, MŰKÖDÖTT! Előfordult, hogy NEM az volt a megoldás, amit eredetileg annak hittem. Elhiheted, hogy a legtöbb marketing hibát már elkövettem előtted. A tanulópénzt én fizettem meg helyetted.
Neked már csak használnod kell a kipróbált, működő megoldásokat.
Hogyan?
Először is a lap alján neved és e-mail címed megadásával jelentkezz az ingyenes e-tanfolyamra.
Nem kell fizetned semmit, egyszerűen használd a benne foglaltakat. Több mint 6 év marketing munkájának eredményeit tapasztalatait írtam le benne.
A végén találsz egy rövid feladatlistát is.
Küldd vissza ezt nekem, kitöltve, egy pár szavas véleménnyel az anyagról!
Szívesen átnézem és leírom Neked mire figyelj, mikor végrehajtod!
2-3 nap múlva megkapod a következő leckét Mérhető Marketing Titkai e-tanfolyamból e-mailen.